Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

1. Megrendeléssel kapcsolatos kérdések:

    

Hogyan tudok rendelni a webáruházból?

Ha megtalálta a megfelelő terméket, a méret, szín és mennyiség beállítása után a termék képe alatt talál egy „Kosárba tesz” gombot, amit megnyomva a termék bekerül a kosárba.
Ekkor, egy felugró ablakban választhat, hogy szeretne-e visszatérni a webáruházhoz ("Tovább vásárolok") vagy befejezte a vásárlást ("Kosár megtekintése").
A kosarat a bal oldali menüben a "Webáruház-Saját fiók-Kosaram" menüpontban találod meg. Itt tudja megadni szállítási és számlázási adatait. Amennyiben megegyeznek, elegendő a szállítási adatoknál megadnia a címet. Kérjük minden esetben ellenőrizze a megrendelni kívánt termékek listáját, még van lehetőse törölni ("X") vagy mennyiséget módosítani (a megadott mennyiség átírása és "Frissítés" ikon). Ezután állítsa be a fizetési és szállítási módot. PayPal vagy bankkártyás fizetés esetén azonnal tovább irányítjuk a szolgáltató oldalára.
Ha sikeresen járt el és minden fület és kötelezően kitöltendő adatot megadott, akkor kapni fog egy visszajelző e-mailt a megrendelésről.

 

Mi van, ha nem kaptam meg a visszajelző e-mailt a megrendelésről?

Lehet, hogy nem azonnal, hanem pár perc, vagy óra múlva kapja meg az e-mailt. Ha több óra elteltével sem kapott semmit, kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon. Ha nem érkezett meg a megrendelés, akár telefonon keresztül is leadhatja.

   

A megrendeléstől számítva mikor kaphatom meg a terméket?

Amennyiben a megrendelt termék készleten van, akár másnap át lehet venni. Házhozszállítás esetén leghamarabb 2 nap múlva kiszállításra kerülhet, de maximum 7 munkanapon belül.
A készleten nem lévő termékek kiszállítás a beérkezési időtől függ, ami maximum 7 munkanap. E-mailben és telefonon tudunk pontos információval szolgálni, hogy mikorra érkezik meg a termék Önhöz.
Egyedi megrendelés esetén minden esetben egyedi a kiszállítási idő. A megrendelés beérkezésekor tudjuk pontosítani.

  

Szeretnék kedvezményes kupont, kártyát vagy egyéb információt megadni a rendelésemnél. Hol tehetem meg?

A rendelés végén a megjegyzés rovatban kellene feltüntetni a plusz információkat.
A kuponkódot az "Adja meg a kuponkódot" mezőbe szükséges beírni, majd "Mentés". A termékek és a szállítási mód választása között találja meg. Kérjük ügyeljen a kis és nagybetűkre!

  

Hogyan fizethetek a webáruházban?

Utánvéttel, kártyás fizetéssel és PayPal-lal online és személyesen készpénzzel átvételi pontunkon.

  

Hol tudom személyesen átvenni a megrendelt terméket?

1152 Budapest, Szentmihályi út 171. ChinaMart 2.emelet

 

2. Elérhetőségeink

  

Hogyan tudom az átvételi pontot megközelíteni?

Átvételi pontunk a China Mart irodaház 2. emeletén található. Az irodaház a Pólus Center és az Asia Center közvetlen szomszédságában található.
Autóval: Az épületet a Szentmihályi útról lehet megközelíteni. Parkolni az épület mögötti parkolóban, vagy az Asia Center parkolójában ingyenesen lehetséges.
Tömegközlekedéssel: Újpalota, Nyírpalota út végállomásával szemben található. (7, 7E, 8E, 46, 108E, 133E, 146)

 

Milyen elérhetőségeink vannak?

Telefon: +36 30 282 9682

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Levelezési cím: 1174 Budapest, Bél Mátyás utca 57.

Átvételi pont: 1152 Budapest, Szentmihályi út 171.

 

Milyen időpontokban van nyitva irodánk?

Minden kedden és csütörtökön 10-16-ig.
Ettől eltérő időpontban előzetes egyeztetés alapján tudjuk fogadni.

 

Milyen közösségi oldalakon tudom követni az Ikervilág Bababoltot?

Az Ikervilág Bababoltot már Facebookon és Instagramon is követheted!

 

3. Kedvezmények, akciók, nyereményjátékok

 

Van-e nyereményjáték?

Időszakos nyereményjátékainkról hírlevélben és a Facebookon értesülhet.

 

Milyen akciókra készülhetek a jövőben?

Akciós termékeink listája havonta változik. Ünnepekhez és időszakokhoz is mindig próbálunk kitalálni különböző akciókat, kedvezményeket és végkiárusítással, készletkisöpréssel is kedveskedünk vásárlóink számára.

 

 

Reméljük segíthettünk!